Felhívjuk figyelmed, hogy címünk csak leadási és átvételi pont! (Nem bolt)
A helyszínen kizárólag csak a webáruházban megvásárolt terméket lehet átvenni,
vagy hibás konzolt javításra leadni nyitvatartási időben.

  • Leadási és átvételi pont:
    1149 Budapest Várna utca 12-14
    1. emelet 107-es iroda
    Zöldpont irodaház 31-es kapucsengő.
  • Telefonszám:
    +36 70 353 6 353
  • Parkolás:
    Az utcán ingyenes a parkolás
  • Hétfő14:00 - 17:00
    Kedd14:00 - 17:00
    Szerda14:00 - 17:00
    Csütörtök14:00 - 17:00
    PéntekZárva
    SzombatZárva
    VasárnapZárva
  • Kapcsolat:
    info@elitkonzol.hu
    Az emailek feldolgozásának és megválaszolásának átfutási ideje akár 4 munkanap is lehet!

Nem tudod személyesen elhozni a gépedet? Nem probléma! Igényelj szervizfutárt!
Intézd otthonról gyorsan, egyszerűen, kényelmesen a konzolod javítását, átalakítását!

Szervizfutárt rendelek!

De mielőtt egyből rohannál hozzánk, pár fontos infó, amit tudod kell. Kérlek, olvasd el figyelmesen:

  • A gépem minden tartozékát elvigyem?

    Nem kell minden tartozékot magaddal hozni, ne cipekedj fölösleges. Nekünk elegendő lesz maga a konzol és a benne lévő merevlemez (tápegység, kábelek, kontroller otthon maradhatnak).
    A merevlemezt semmiféleképpen ne vedd ki belőle, különben szükség esetén nem tudjuk hova telepíteni a programokat. A merevlemezedről semmit sem fogunk letörölni, mentéseid, és a játékos profilod nem fog elveszni!
  • Mennyi ideig tart a javítás/módosítás? Megvárhatom a helyszínen?

    A javítás nem várható meg, egyik oka ennek, hogy cégünknél javítás után magas minőségellenőrzésen mennek át a gépek, minden esetben több órát/napot teszteljük őket. Így kiszűrhetőek a későbbi problémák. Másik oka, hogy egyszerre több gép is van a szervizünkben, így a technikus kollégák egyből nem tudják elkezdeni a javítást. A javításra behozott gépeket időrendi sorrendben dolgozzuk fel.

Ha bármilyen egyéb infóra lenne szükséged, keress minket bizalommal

Várunk sok szeretettel és egy kis meglepetéssel! 😉