»A megrendelés, mint szerződés

Az oldalon található termékekre feladott megrendelések (lásd következő pont) véglegesítésével a vásárló egy írásba foglalt szerződést köt a elitkonzol.hu-val  ill. ennek üzemeltetőjével. A szerződés tartalma – vagyis maga a megrendelés – megtekinthető regisztrált felhasználók belépése után a Vásárlói fiók menüpont Korábbi rendelések megtekintése részlegében. A szerződés száma egy egyedi megrendelési azonosító, melyet a megrendelés visszaigazolásakor megkap a vásárló, ami alapján hivatkozni lehet a megrendelésére.
A szerződés megkötése (a megrendelés feladása és az Általános Szerződési Feltételek) magyar nyelven történik és a szerződés tartalma is magyar nyelven tekinthető meg.
» Megrendelés

Az oldalon található termékek mindegyike megrendelhető (kivéve értelemszerűen a „kifutott” jelöléssel rendelkező termékeket), de a elitkonzol.hu nem garantálja, hogy azok a rendelés ideje alatt a szállítóknál is készleten vannak (a várható szállítási időről telefonon vagy e-mailben érdeklődhetsz). A vásárlás folyamatáról bővebben a „Vásárlás menete” pontban olvashatsz.

Megrendelés után a regisztrációnál megadott email címre visszaigazoló elektronikus levelet küldünk (ez tartalmazza a megrendelt termék(ek) felsorolását, mennyiségét, árát, a kiszállítás módját, számlázási és szállítási nevet, címet, a szállítási költséget és a küldemény átvételekor fizetendő végösszeget). Csomagküldés előtt a megadott telefonszámon a megrendelés adatait, illetve annak valódiságát mindenképpen egyeztetjük.
» Árak

A elitkonzol.hu az árváltoztatás jogát fenntartja. A megváltozott árak természetesen csak az árváltozás utáni rendelésekre vonatkoznak. A elitkonzol.hu fenntartja magának a jogot arra, hogy ha a megrendelt termék nem szerezhető be az oldalon található áron, úgy a terméket a Vásárló beleegyezésével az elérhető, magasabb áron szállítsa. Ellenkező esetben a elitkonzol.hu nem köteles a rendelést teljesíteni.

Az árak nem tartalmazzák a posta/szállítási költséget! (lásd alább)
» Szállítás – Termék kiszállítás

A termékek szállítása dobozban vagy kipárnázott borítékban történik, továbbá a elitkonzol.hu biztosítja, hogy a termékek ne csúszkálhassanak a dobozban.
» Szállítás, rendelési, kézbesítési időpontok

A listákon található termékek az Európai Unió országaiból és Kínából származnak.

A készleten lévő termékek rövid határidőn belül feladásra kerülnek. A külföldi szállítóktól érkező termékek esetében általában 2-3 hetes szállítási idővel lehet számolni. Erre legyél tekintettel rendelésed során, a rendelhető termékeknél minden esetben feltüntetjük, amennyiben nincs elegendő mennyiség raktáron.

Kérünk mindenkit, hogy az általunk megadott szállítási időt figyelembe véve adja le a rendelését!

Előrendelés esetén a telefonos kiértesítés, adategyeztetés akkor történik csak meg, amikor az előrendelt termék fizikálisan megérkezik raktárunkba. Addig soha nem küldünk ki semmilyen csomagot, amíg ez a telefonos adategyeztetés meg nem történik.

» Fizetési feltételek

Budapest területén a fizetés készpénzben saját futárunknál.
Vidékre a fizetés készpénzben, vagy kártyával a TOF Futárnál.
A csomag kézhezvétele után 24 órán belül rendszerünk automatikusan kiküldi a számlát és a garanciajegyet. A számla a dobozban nem lesz mellékelve.

» Termék biztonsága

Az elitkonzol.hu garantálja, hogy a megrendelt termékek sérülésmentesen kerülnek a PDS Hungary Kft-hez. A magyarországi postai szállítás során és utána keletkezett sérülések után aelitkonzol.hu nem vállal felelősséget.
» Reklamáció

A elitkonzol.hu nem fogad el vásárlás utáni reklamációkat, amelyek olyan információkra vonatkoznak, melyek az oldalon világosan és érthetően le vannak írva, ezért kérünk minden vásárlót, hogy olvassa el a termékekre vonatkozó adatokat és egyéb oldalakon (ÁSZF, Használati útmutató) található információkat!
» Megrendelés lemondása, termékek visszaküldése

A megrendelést bárki visszamondhatja a megrendelés feladásától számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül.
Ha megrendelés raktáron lévő termékekre vonatkozik, melyekről bárki tájékozódhat a honlapról, a megrendelés visszamondása a postázás előtt csak a rendelés napján lehetséges, ha a vevő beleegyezett a 14 munkanap lemondási időn belüli teljesítésre. Ezután a megrendelt tétel kézhezvételét követően 14 munkanapon belül vissza lehet mondani a megrendelést, ám a termék visszajuttatásának költségeit a megrendelőnek kell állnia. A termékért kifizetett összeget a elitkonzol.hu a vásárló által megadott bankszámlaszámra 30 napon belül visszautalja.
A vevő a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet szerint köteles az általa rendelt terméket/termékeket átvenni, ha azok szállítása előtt nem mondta vissza azok megrendelését, a megrendelés után eltelt 14 munkanapon belül. A termékek kézbesítése és átvétele után jelezheti azoktól való elállásának igényét 14 munkanapon belül, melyek visszaküldésére és megtérítésére a fentiekben írtak szerint történik az eljárás. A vevő beleegyezésével történő szállítás közben tehát nem lehet lemondani a rendelést, csak az átvétel után.
A visszaküldött termékeken vagy a termékek dobozán sérülés található, (Karcok, szakadás,gyürődés) a elitkonzol.hu csak értékcsökkent (amortizált) termékként tudja azokat visszavenni.
» Hibás termékek cseréje

Ha a elitkonzol.hu által elküldött termék/termékek láthatólag a gyártó hibájából eredően hibásak, azokat az átvétel után 14 munkanapon belül jelezni kell. A termék visszaküldésének költségeit a vevőnek kell állnia. A cseréhez szükség van a költségek felmerülését igazoló számlákra vagy egyéb dokumentumokra, melyeket csatolni kell a visszaküldött termékhez. A kicserélendő termék kikézbesítését a vevőnek kell megfizetnie, a kikézbesítés idejére a normál megrendelésekre vonatkozó kézbesítési időhatárok vonatkoznak.
» Garancia – Jótállás

A elitkonzol.hu garanciajegyen feltüntetett termékekre a garancia időtartama alatt teljes körű garanciát biztosít.
A garanciajegyen szereplő új termékekre 14 nap cseregaranciát, 6-tól 24hónapig terjedő szerviz garanciát vállalunk. Használt termékekre 3hónap szerviz garanciát vállalunk.
24 hónap garancia csak akkor érvényes, ha 12. és 13hóap között egy KÖTELEZŐ átvizsgáláson és portalanításon esik át a konzol. Ez a szolgáltatás INGYENES!
Garanciális javítás esetén futárt csak külön díj ellenében tudunk biztosítani.
Cégünk a garanciális ügyintézést szerződött márkaszervizek útján látják el, a garancián kívüli javításokat saját szervizünkben végezzük el.
Nem tartozik garanciális ügyintézés közé a helytelen beállítások következtében keletkezett hibák.
Minden nem garanciális illetve egyéb szerviztevékenységünk térítés köteles.
A termékekhez adott szoftverekre garanciát nem vállalunk.
Garancia érvényét veszi, ha a készülékre vagy a kiegészítőire ragasztott garanciamatrica sérült vagy hiányzik, a készülékre ragasztott gyári számot és/vagy termékazonosítót tartalmazó matrica hiányzik vagy sérült.
A garancia érvényét veszti, ha bármilyen nem rendeltetés szerű használatból eredő meghibásodások,valamint nem felhatalmazott szerviz, esetleg a vevő által végzett javítások, megbontások, átépítések, nem szakszerű szoftver frissítések esetén.
A garanciális ügyintézés időtartama alatt, az ügyintézés tárgyár képző eszköz, vagy alkatrész hiányból a vevőt ért kárért , vagy elmaradt haszonért a elitkonzol.hu semmilyen felelősséget nem vállal.
Minden termékre egyedi garanciális idő vonatkozik, amit minden termék adatlapján feltüntetünk.
Amennyiben a termék adatlapján nincs feltüntetve a garancia időtartama, akkor ez adott termékre nincs garancia. Így ezekre a termékekre nem vehető igénybe semmilyen garanciális ügyintézés.
10000 forint érték alatti szervizalaktrészékre nincs garancia!
Módchipekre semmilyen formában nem tudunk garanciát vállalni.
» Adatvédelem

A regisztrációval rendelkezésünkre bocsátott adatokat tároljuk és szigorúan bizalmasan kezeljük. Azokat semmilyen körülmények között nem adjuk tovább, nem tesszük hozzáférhetővé, nem hozzuk nyilvánosságra (kivéve a kötelező jogszabályi előírásokban rögzített adatszolgáltatási kötelezettség, illetve a szállító részére a házhozszállításhoz szükséges adatok).
Az adatok kezelésében és a honlapon található tartalom szolgáltatásában a elitkonzol.hu a Magyar Tartalomszolgáltatók Egyesületének Tartalomszolgáltatási Kódexe szerint jár el.

Amennyiben a regisztrációnál megadott adatokban hibát, vagy hiányosságot észlelsz, kérjük javítsd a bejelentkezés után a Vásárlói fiókom menüpontban.
» Kérdések

Ha a fentiekkel kapcsolatban kérdésed merülne fel, akkor az info@elitkonzol.hu címen érdeklődhetsz.

» Szállítás – Szervizfutár

A szállítást a trans-o-flex Hungary Kft. végzi.

Az ingyenes szállítás tartalmaz csomagbiztosítást is (lopás vagy nem megfelelő szállítás esetén 50000 forintig biztosított). Nem megfelelő csomagolásra visszavezethető sérülés vagy törés esetén az elitkonzol.hu, és a trans-o-flex Hungary Kft. nem vállal felelősséget a keletkezett kárért. Ha nem lehet javítani a készüléket, nem kéred a javítást, esetleg garanciális javításra vagy éves felülvizsgálatra küldöd a géped, akkor 4000 forint a futárköltség. A konzolt megfelelően kibélelt dobozba helyezd bele és a doboz alját és tetejét is ragaszd le.
Ha a gép NEM megfelelő csomagolással (túlságosan vékony kartondoboz, nem megfelelően kibélelt doboz, stb). érkezik be a szervizünkbe akkor a, vissza küldés esetén újracsomagoljuk a gépet, hogy szállítás közben biztosan ne sérüljön meg.  Ilyenkor +1500 forint csomagolási költséget számítunk fel.
* “A várható költség szállítással együtt”: A futár rendelés véglegesítésénél az ár tájékoztató jellegű. Minden esetben az aktuális árlistában szereplő árak az érvényesek.

» Hibás eszköz bevizsgálás

A bevizsgálás és a hibafeltárás abban az esetben ingyenes, ha az ügyfél kéri a javítást, vagy a termék javíthatatlannak minősül.
Ha az eszköz javítható, de az ügyfél nem kéri a javítás akkor 2000 Forint bevizsgálási díjat számíthatunk fel.

» Elitgarancia:

A garancia időtartama 12 hónap

A garancia érvényesíthető a szervizünkben a garancia kártya felmutatásával.

Elit Garancia kártya elvesztése esetén új Elit Garancia kártyát 5000 forint ellenében tudunk kiállítani.

Elit Garancia csak és kizárólag az alapgépre és a hozzá tartozó tápegységre érvényes, tartozékokra Elit Garancia Plusz szolgáltatás vehető igénybe.
Amennyiben csak főalkatrész cserével lehet javítani a konzolt, abban az esetben az aktuális beszerzési áron tudjuk biztosítani az alkatrészt (alaplap csere).

Garanciavesztéssel jár, amennyiben a konzol hátuljára ragasztott garancia matrica sérül, vagy a készülékre ragasztott gyári számot és/vagy termékazonosítót tartalmazó matrica hiányzik vagy sérült, vagy egy harmadik fél végzi a javítási munkálatokat, vagy szakszerűtlenül helyezik üzembe. Garanciavesztéssel jár továbbá, ha a terméken égés, törés, repedés, vagy egyéb fizikai sérülés látható, vagy ha elemi kár, természeti csapás éri.

Garanciális javítás alá nem tartozó hibák:

  • A konzolt ért égés, törés, repedés, beázás, egyéb fizikai sérülés, elemi kár, természeti csapás
  • Szoftveres hibák (pl.: rendszerfájlok letörlése)
  • Esztétikai sérülések

Ha a gép átvizsgálása során a szervizünk hibát talál és a tulajdonos nem kéri a javítását, abban az esetben az ElitKonzol nem köteles Elit Garanciát kötni a gépre.
Amennyiben a tulajdonos kéri a gép javítását, úgy az aktuális árlistánkban található szerviz árakon történik a javítás.

» Regisztráció

A regisztráció során az alábbi adatok megadása kötelező:

  • Teljes név
  • E-mail cím
  • Jelszó
  • Telefonszám
  • Lakcím

A regisztrációval rendelkezésünkre bocsátott adatokat tároljuk és szigorúan bizalmasan kezeljük. Azokat semmilyen körülmények között nem adjuk tovább, nem tesszük hozzáférhetővé, nem hozzuk nyilvánosságra (kivéve a kötelező jogszabályi előírásokban rögzített adatszolgáltatási kötelezettség esetén, illetve házhoz szállításkor a szállító részére a szállításhoz szükséges adatokat).